1. Druk „Zgłoszenie pobytu stałego ” lub „Zgłoszenie pobytu
czasowego ” zawierający potwierdzenie faktu pobytu
2. Dowód osobisty
3. Zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu stałego w przypadku meldowania się na pobyt stały (nie dotyczy osób, które zgłaszają wymeldowanie z dotychczasowego miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące równocześnie z zameldowaniem).
3. Odpis aktu urodzenia dla osób niepełnoletnich (z adnotacją o wymeldowaniu z ostatniego miejsca
pobytu stałego ).
Urząd Stanu Cywilnego, pok.22, tel. 5238279 wew. 35,p. Jolanta Guziewska, p.Alina Burzyńska.
Nie podlega opłacie.
Niezwłocznie po zgłoszeniu się wydawane jest poświadczenie stwierdzające dopełnienie obowiązku zameldowania.
Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych - Dz.U. z 2006 r. Nr 139 poz. 993 z późn.zm. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych – Dz.U.z 2012r. poz. 1475
Przy wykonywaniu czynności zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu z oryginałem właściwego dokumentu
do wglądu /akt notarialny, wypis z księgi wieczystej, orzeczenie sądu, umowa cywilnoprawna, decyzja administracyjna lub inny dokument /.
Zgłoszenie urodzenia dziecka dokonane we właściwym urzędzie stanu cywilnego zastępuje zameldowanie.
Realizacja: IDcom-web.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 Urząd Gminy Kowale Oleckie